Članki

Zdaj ni čas za dramo

Če kdaj, zdaj ni čas za dramo. Resno. Preprosto si je ne moremo privoščiti, ker ne prinese nič dobrega. Zdaj je čas za rešitve, za optimalne odločitve, za trezno glavo, delovanje in spuščanje. Vse to pa drama preprečuje. Drama je pot navzdol. Drama je kot koronavirus – nevidno se širi in onesposoblja.

Težava pri drami je, ker smo je lahko navajeni. Domača je, morda je edino, kar poznamo. Dramatiziranje ima negativen predznak, dramatiziranje ni nekaj, s čemer se lahko pohvalimo, zato nočemo priznati, ampak iščemo izgovore in raje tiščimo glavo v pesek. Poleg tega smo z njo vsak dan bombardirani od okolice, zato je vsaj na začetku prepoznave treba vložiti malo več truda in pozornosti.

Vsako močno čustvovanje se lahko razvije v dramo. Za prepoznavo uporabimo lestvico od 0 – 10. Vse, kar čutite nad 5 in se tega občutka ali misli ne moremo znebiti je drama. Optimalna jakost nekega čustva je med 3 in 4. Dovolj čutimo, da smo pozorni in imamo malo rezerve pred čustveno ugrabitvijo.

Čustvena ugrabitev je, ko nas čustva s pomočjo uma tako prevzamejo, da nadvladajo razum. Takrat se ujamemo v začaran krog. Ne vidimo več jasne slike, ampak popačeno. Znajdemo se v hiši ogledal, kjer nobeno ogledalo ne kaže realne slike, realnega stanja. In mi potem naprej delujemo na podlagi izkrivljenih informacij, ki le še povečajo energijo neustreznemu čustvu in ga zato ojačajo. Čustva ne obvladamo, čustvo obvlada nas. Ko stopimo v realni svet, ko zapustimo hišo ogledal, lahko vidimo pri čem smo. Lahko začnemo popravljati in urejati življenje, odnose, službo, zdravje.

Čustvene energije, ki so nad 5 in jih ne prekinemo, se kopičijo. Kopiči se strah, negotovost, nemoč, nemir, ujetost, tesnoba  … Praznijo se prostorčki moči in varnosti. Vsak vrč enkrat poči. Ta pok je lahko zunanji ali notranji. Pritoževanje, ponavljanje in obnavljanje neke situacije, iskanje pozornosti, prepiri, vloge, tisoče misli, iskanje takšnih in drugačnih informacij, teorij zarot vse skupaj samo poslabša.

Če smo drame navajeni, je zdaj res čas, da jo prepoznamo. Zato malo pretiravajmo. Vsak slab občutek, vsako slabo počutje, vsaka misel, premišljevanje, premlevanje, jeza, tesnoba, tarnanje in jadikovanje, pritoževanje, ki traja več kot 5 minut z jakostjo nad 5, je drama. Če ne morete do svojih bližnjih, če vas skrbi zdravje, če vas skrbijo položnice, hipoteka, služba, če imate občutek ujetosti in negotovosti, če ste nemirni, tesnobni, sitni, prepirljivi, če vam gre vse na živce, se nimate več moči vstati iz postelje, če ne vidite več smisla, zakaj bi se umili, oblekli, uredili … vzemite list papirja in najprej vse to napišite. Napišite kako se fizično počutite, kaj vas boli, kje vas tišči, kako je v vaši glavi, kako v prsnem košu in trebuhu … Nismo izbrali te situacije, kar znašli smo se v njej, zato v tem zoprnem času poiščimo in delujmo najboljše, kar lahko. Kaj jaz lahko storim, da bo meni in ostalim lažje, varneje, prijetneje? In potem očistite po znanem postopku. Bodimo del rešitev in ne del težave.

Ali sem v drami? Kako ven? Ne dovolite, da prevlada zanikanje. Raje pretiravajte in se prečistite, kot da zanikate in spregledate. Znate, enostavno je, uporabite domišljijo. Če lahko predvajate katastrofe in si zamišljate, lahko predvajate tudi reševanje. Naredite film, ki koristi.

  • Vse kar telesno čutite kot pritisk, bolečino, neprijetnost prečistite. Pojdite tja in vrzite ven. Znate in ne komplicirajte in ne iščite izgovorov. Znate in tisočkrat sem že napisala.
  • Na travniku, ali karkoli že imate, ustvarite varnost. Ta oseba, vaš notranji otrok je na varnem. Varnost, varnost, varnost, ki prinese pomiritev. Zaupajte svojim občutkom.
  • Pokličite vse osebe, ki se bojijo, ki jih je strah, ki so v stiski, ki so pred paniko … in speljite postopek do konca. Brez izgovora, da ne znate ali da ne zmorete.
  • Pojdite do srca in ga pomirite. Lahko ga po potki odpeljete na travnik, ki je čisto blizu.
  • Pojdite pogledat nadledvični žlezi, ki sta zaradi stresa preobremenjeni. Pomirite ju, dajte ju na varno, naj bosta prave barve, dovolj veliki, pomirjeni. Zaupajte svojim občutkom.
  • Nemir spravite iz telesa. Naj steče ven, naj se odkotali, odleti …
  • Strah si predstavljate kot balon in ga počite z iglo.
  • Okrog sebe lahko naredite zaščitni balon, ki odbija virus stran od zemlje.

Če je še kaj, česar nisem omenila, predelajte. Če ne veste kako ali ne znate, vprašajte in vam bom pomagala.

Zdaj ste približno pomirjeni in prva naloga je, da to stanje vzdržujete in še izboljšate.

Velik psihični pritisk sproži obrambne mehanizme. Zdaj imate možnost, da jih ozavestite, da jih vidite, začutite in premislite.

  • Ali mi koristi?
  • Ali bežim?
  • Česa nočem videti, vedeti?
  • Kako lahko spremenim?

Nekateri boste imeli v nekaj dneh sterilno stanovanje, drugi boste imeli bolj razmetano kot navadno, lahko boste več jedli, morda sploh ne morete jesti … To vam daje občutek varnosti. Opazujte sebe in govorite in se pogovarjajte. Mirno, z blagim tonom. Govorite o sebi, prisluhnite drugim. Tako bo vsem lažje. In delajte na varnosti.

Zdaj se lotimo realnosti.

  • Upoštevajte vsa navodila glede stikov in umivanja.
  • Če delate in ste v stiku z ljudmi, krepite balon zaščite. Občutek varnosti prepreči stres in zato je vaš imunski sistem močnejši.
  • Če delate od doma, delajte, kot da ste v službi.
  • Če ste na čakanju z zmanjšanim osebnim dohodkom, ne dovolite, da vas zagrabi panika in ugrabijo energije strahu. Šlo bo. Spustite strah in negotovost. Šlo bo in vse bo v redu.
  • Umirite se. Resno. Umirite se.
  • Nobenega norenja, časa je dovolj.
  • Ostanite tukaj in zdaj. Zdaj smo na varnem, zdravi smo, vse bo v redu.
  • Zdaj je čas za vas, za otroke, moža, ženo, partnerja, partnerko.
  • Povežite se, prisluhnite sebi in drug drugemu.
  • Naspite se. Vsi.
  • Vsak, čisto vsak naj prispeva k prijetnejšemu in bolj sproščenemu vzdušju.

Varnost, varnost, varnost in vse bo v redu. Iz tega potegnite najboljše. Ostanite zdravi.

več v FB skupini Čarobni odnos in v knjigi Čarobni odnos

Priporočam v branje

SPOZNAVANJE SEBE
RAZLAGA BEAM METODE
MOČ MISLI