Članki

Delo na sebi - navodila

Ko se obrnemo vase, ko začnemo iskati, kaj je v nas, kar nas spravlja v stisko, ko se končno odločimo, da je dovolj in da želimo nekaj spremeniti, se znajdemo pred veliko zmešnjavo. Kje in kako začeti? Začnemo s tem, kar je trenutno najbolj jasno, vidno in na površju. Noro v glavi, tiščanje v grlu, prsnem košu, trebuhu … najprej se je treba znebiti bremen, ki fizično težijo naše telo. Psihično breme je za telo bolj naporno kot fizično. Razlika je, da fizično breme lahko odložimo, psihičnega pa ne, dokler se ne odločimo in tudi nekaj naredimo. Če bi si nadeli nahrbtnik s kamni in bi ga ves dan nosili sabo, bi vam ljudje rekli, da niste normalni. Kdo pri zdravi pameti vsak dan nosi 30 kilogramski nahrbtnik napolnjen z nečem, česar sploh ne rabi, čez noč si ga pa še naloži na prsni koš? Ko imamo občutek, da nosimo psihično breme, pravimo in pravijo: »Potrpi. Stisni zobe, ne jamraj in pojdi naprej. Če zmorejo ostali, boš tudi ti. Drugim je še bolj hudo. Drugi imajo še večje težave. Bodi hvaležen.«

Znebite se psihičnega bremena. Vsak dan znova in znova. Vse je le v ponavljanju, točno tako, kot ponavljamo večino stvari v življenju. Umivanje zob in telesa vsak dan znova in znova. Vsak dan spimo, vsak dan jemo, hodimo v službo, pospravljamo, peremo, športamo, urejamo vrt in odstranjujemo polže. Če bi samo polovico časa, kot ga namenimo polžem, namenili sebi, bi bilo odlično. Ko tehniko enkrat osvojite, lahko delate sproti in mimogrede. Ni se vam treba ustaviti, sprožite proces in se zgodi.

ODPRAVA STISK IZ PRSNEGA KOŠA 

POSTOPEK PRAZNJENJA GLAVE 

POSTOPEK PRAZNJENJA TREBUHA

Psihično breme je za telo stres. Ko odpravite psihično breme, se boste počutili lažji, bolje in boljše boste razpoloženi. Morda ne bo trajalo dolgo, a potem samo ponovite. In ponovite. In ponovite. Bremena bo manj in hitreje ga boste lahko odstranili. Migrena, tesnoba, bolečine v trebuhu, hrbtenici bodo postopoma obvladljivejše ali pa celo izginile. Odložili boste breme, zato boste telesno manj izčrpani. Dolgotrajna telesna izčrpanost vodi v izgorelost.

Ko znate odpraviti trenutna bremena iz telesa, lahko nadaljujete. Dobili ste zaupanje vase. Zdaj veste, da znate odpraviti, da se da, in da se potem počutite bolje. Zaupanje vase je pomembno, ker si šele takrat upamo naprej. Ko se naslednjič pojavijo enaki ali podobni občutki, se lahko vprašate, kako se pravzaprav počutim? Kaj je »tisto« kar mi trenutno dela težavo. Če je strah ali demoni, jih preženite. 

STRAH NAŠ VSAKDANJI

ZAUPANJE

LJUBEZEN IN STRAH

DEMONI

Če ste tesnobni ali prestrašeni na začetku ne boste našli strahu ali demonov, zato poiščite v sebi »sebe«. Poiščite to osebo, ki je tesnobna in /ali prestrašena, peljite jo na travnik in ji povejte, da je na varnem.

NOTRANJI OTROK

Prepoznajte jezo in jo odstranite. Dodala bi le to, da pri odpravi jeze preklinjajte. Večina se pri tem ustavi. »Ni lepo in ne spodobi se.« Strinjam se, vendar nihče ne bo vedel razen vas. Obstaja kup kletvic, ki ne žalijo boga. 

JEZA

Ne smemo pozabiti na svoje srce. Ranjeno, žalostno, prestrašeno srce počasi omaga in težave se pokažejo v povišanem krvnem talku, neenakomernem utripu … Umirite, potolažite svoje srce. Naloga srca je, da pridno in enakomerno bije, čustvena naloga srca je, da ljubi. Da to dvoje lahko opravlja, mora biti lahkotno, srečno in brezskrbno. Naša naloga je, da mu to omogočimo.

VODENJE DO SRCA

POT DO SRCA

več v FB skupini Čarobni odnos in v knjigi Čarobni odnos