Članki

Postopek praznjenja glave

Vdih, izdih, zaprite oči, pojdite v prsni koš, ponoven vdih, izdih, dvignite se v svojo glavo. Kako je v vaši glavi? Polno, prazno, boli, tišči? Ocenite s številko od 1-10 (1 prijetno - 10 težko, slabo, polno). Predstavljajte si, da ste se znašli v nekem prostoru, v neki sobi. Prestavljajte si, da se v tem prostoru, tej sobi, odprejo velika vrata. Skozi ta vrata naj odide vse, kar polni vašo glavo. Odidejo naj vse besede, stavki, misli, scenarij. Ponovno pokličite vse besede, stavke, misli, scenarije iz celega vašega telesa, vsake vaše celice. Počakajte, da odidejo skozi vrata, ozrite se po sobi in »poglejte«, kaj je še v sobi, česar ne želite imeti v glavi in odstranite. Ničesar pomembnega ne boste izgubili.. Recite, naj odide, zamahnite s čarobno palico, porinite ven kar tišči. Bolečina se navadno pokaže kot plošče, pregrade, uporabite domišljijo, ni meja, edina omejitev ste lahko vi sami sebi. Ko ste s stanjem zadovoljni, ponovno ocenite, ponovite, če je potrebno, ponovno ocenite, zaprite vrata, globok vdih in izdih, spustite se v prsni koš, in ko boste pripravljeni, globoko vdihnite in izdihnite in odprite oči.

Začutili boste olajšanje. Prijetno bo. Spet se boste lahko zbrali. Zdaj je treba to stanje čim dlje obdržati.

Vsiljive misli so močne. Kmalu se lahko spet pojavijo, ker jih poganjajo čustvene energije. Dvom, hrepenenje, strah, želja, obup, slaba samopodoba, kriva, sram … Da se ne razbohotijo, lahko vsiljive misli zamenjate z drugimi, ustreznejšimi mislimi. To so lahko afirmacije, kakršna koli beseda ali stavki, ob katerih čutite, da vas ne obremenjujejo.

Primeri:

  • Vse bo še dobro.
  • Vse je tako kot mora biti.
  • Zmorem.
  • Dovolj sem močan/močna, dober/dobra, sposoben/sposobna …
  • Hvala.
  • Hvaležna sem.
  • Sprejemam.
  • Če ste verni, lahko vključite boga, angele, vesolje, univerzum, različne energije…
  • Pomagaš mi, da zmorem.
  • Odvzemaš tesnobo, strah, nezaupanje, bolečino …
  • Daješ mi moč.
  • Vodiš me po najboljši poti.
  • Napajam se z energijo miru, ljubezni, varnosti …

To je le nekaj primerov za iztočnico. Najdite stavek, dva, tri ob katerem začutite vsaj majhno olajšanje. Stavek, ob katerem se zgane vaše srce ali duša. Poskušajte in preverjajte, če deluje. Ko ga najdete, ga začnite ponavljati. V umu neprestano potekajo procesi in večine se ne zavedamo, ker smo osredotočeni na zunanje stvari v življenju. Zato se nam včasih zgodi, da se nam v kratkem času spremeni razpoloženje, čeprav ne najdemo vzroka v okolici. S ponavljanjem stavka ali stavkov pa te procese upočasnite, čez čas lahko celo ustavite. Ponavljate ne glede na misli, ki se vam vsiljujejo. Ponovite stavek 1000krat, naj postane vaša mantra in bolje vam bo. Tega ne more storiti nihče namesto vas. Postanite si pomembni in ponavljajte.

Kaj vse naredijo misli. To, kar je še včeraj bilo dobro, danes ni več. Kar je bilo še včeraj sprejemljivo, zdaj ni več. Ko pade energija, moč dobijo težke, črne in neustrezne čustvene energije. Spremeni se razpoloženje in naenkrat ugotovimo, da je vse brezveze, da nima smisla, da je najbolje kar pustiti in oditi, da življenje nima smisla …

Vrteti se začno scenariji, ki v realnosti nimajo nobene podlage. Ljudje rečejo: »Kar film si naredim v glavi.« In odvrnem: »Odlično. Zdaj si naredite pravega.« Če ste v harmonijo, ravnovesju, če čutite notranji mir, stvari vidite realno. Veste, kaj bi lahko naredili bolje in kaj ni vaša odgovornost. Ne nihate med NIKOLI  - VEDNO in NIČ – VSE. »NIKOLI NIČ ne narediš, VEDNO moram VSE SAM/A. NIKOLI se NIČ ne potrudiš, za VSE se VEDNO trudim jaz. NIKOLI nisi točen/točna, VEDNO zamujaš.« Te besedo sta dve skrajnosti. Skrajnost pa ni ravnovesje. Naredite test in naredite črtico vsakič, ko se v vašem samogovoru v glavi pojavijo te besede. Verjemite mi, da boste presenečeni. Ne koristijo in povzročijo, da reagirate v afektu, rečete besede, ki jih pozneje obžalujete.

Dela je dovolj, pa ravno dopusti so. Izkoristite dopust zase.

več v FB skupini Čarobni odnos

Priporočam v branje

ODLOČANJE V UMIRJENOSTI
HARMONIJA ŽIVLJENJA